cceiaBem-vindo à página pessoal de Carlos Ceia, Professor catedrático de Estudos Ingleses da Universidade Nova de Lisboa, Faculdade de Ciências Sociais e Humanas. Coordenador executivo do Departamento de Línguas, Culturas e Literaturas Modernas. Fundador e director do ILNOVA (Instituto de Línguas da Universidade Nova de Lisboa). Director do Centre for English, Translation and Anglo-Portuguese Studies (CETAPS).

Welcome to the personal web site of Carlos Ceia, Full Professor of English Studies at Faculty of Human and Social Sciences, New University of Lisbon – Portugal. Head of the Department of Modern Languages, Cultures and Literatures. Founder and head of the Language Institute of the New University of Lisbon (ILNOVA). Coordinator of the Centre for English, Translation and Anglo-Portuguese Studies (CETAPS).

NOVA EDIÇÃO: Talent Will Rise – Ensaios de Literatura Inglesa Contemporânea, org. de Carlos Ceia, 7ª edição, edição de autor, 2014.

Talent Will Rise Support independent publishing: Buy this book on Lulu.